Friday, February 26, 2010

bUsY

Bismillahirrahmanirrahim..

Panas..sejuk...panas..sejuk..
Tidak ku duga cuaca di sini bertukar-tukar tanpa dijangka..
Tidak seperti di Malaysia yang dapat ku duga jika awan mendung tidak lama selepas itu akan hujan..huhu T_T
Di sini, panas terik pun hujan tiba2 turun..turun dengan lebatnya pula..
Subhanallah..kuasa Allah..kita sebagai hambaNya harus menerima limpahan kurniaNya..

Lately, saya tiba-tiba tersedar dari mimpi bahawasanya saya sudah lama berada di bumi Mansurah ni..
Banyak benda yang sudah saya lalui dan banyak ilmu yang telah saya pelajari dari doktor-doktor di sini ^_^
Sekarang kita berada di akhir bulan Februari dan tidak lama lagi saya akan menghadapi practical dan oral exam bulan April dan akhirnya written exam pada bulan Mei..hehe
Cepat masa berlalu..banyak lagi yang perlu saya pelajari dan revise balik apa yang telah dipelajari sebelum ini..


Baru-baru ini saya telah mengambil tindakan untuk mengambil kelas tuition..
Bagi mem'busy'kan diri dengan belajar ilmu perubatan ini..hehe (^_^)v
Teringat masa sekolah rendah hingga la ke sekolah menengah..
Best pergi tuition ni, walaupun penat..
Alhamdulillah banyak manfaat yang saya perolehi dengan menghadirkan diri ke tempat tuition (actually takut nk pergi tuition =P)
Waa..jadual saya sekarang sangat pack..huhu..
Mudah-mudahan saya dapat menjalankan tugas saya sebagai pelajar perubatan dengan sebaik mungkin dan tidak menghampakan harapan mak dan ayah saya..

p/s:You can do it Ainun!!! (x suka la feeling2 nk exam ni, byk je gangguan emosi)

No comments:

Post a Comment