Saturday, February 6, 2010

cUti-cuTi wiNTer bReaK

Bersyukur ke hadrat Illahi dengan limpah kurniaNya..saya dapat meneruskan kehidupan saya pada hari ini..

cuti..cuti..cuti..

ada apa dengan cuti??
cuti merupakan waktu yang paling dinanti-nantikan oleh semua pelajar tidak kira di Malaysia atau pun di Mansurah ni :p

bagaimana pula dengan saya??
adakah saya suka dengan cuti??
jawapan saya ya!!

mengapa?
saya dapat merehatkan mental dan fizikal..

tapi..
baru sahaja 3 hari cuti, saya dah mula rasa bosan..
kerana tidak dapat menjalani kehidupan seharian pergi ke gamaah tiap-tiap hari..hehe
(mengada-ngada)
itulah manusia..tidak pernah nak bersyukur dengan apa yang dia ada..

dah dapat cuti tu gunakan lah dengan sebaiknya..
hurm...nak pergi jalan-jalan..tapi...malas lah nak kuar duit...huhu...
nak kumpul duit balik Malaysia...lalalala...

tidak mengapa...insyaAllah saya di sini hingga saya tamat pengajian saya..
so ada banyak lagi masa untuk menjelajah bumi Allah ini..
insyaAllah akan bersiar-siar di Cairo selama 3 hari (sikit hari je) ^_^

p/s: ya Allah sejuknya!!! (under comforter)

No comments:

Post a Comment