Wednesday, May 5, 2010

mIsSiNg mE ^_^

Bayi yang sangat happy tu lah yang rindu kat saya (^^,)
Bismillahirrahmanirrahim..

Situasi ini berlaku pada hari semalam..hehe..
Pada waktu petang yang hening~tiba-tiba diri ini teringat akan kamu..
Teringat kata-kata mak ketika skype sebelum ini..
Kamu bertanyakan kepada emak..bila saya akan pulang cuti ke Malaysia??
Emak mengatakan maybe dalam akhir bulan 7..
Dia berkata kepada emak ''Owh abang mula cuti lepas habis exam dalam bulan ni..naik semula cuti bulan 7..hmm camne nak jumpa akak''
Bila saya dengar mak cerita camtu..saya gelak..hahaha xD
Mak saya kata'' Ish ainun ni..biarlah dia camtu..dia rindu kat awak tu..''
Ok..saya terdiam dan tersengih..hehe
Mak saya jawab kat dia'' Tak payah lah awk risau..kalau awak dah balik perak..nanti akak sendiri lah pergi jenguk awak kat perak tu..''
Hmm rindu jugak ea dia kat saya..hoho ;P

Jam di tangan menunjukkan pukul 10 lebih waktu malam...
Message received from him...
Hurm..weird!!! Tak pernah-pernah dia nak message malam2 nih..kalau waktu Malaysia dah pagi!!!
Open inbox..huhuhu T_T
Dia minta tolong belikan sesuatu untuknya..haha xD
Ingatkan apalah tadi..
Memang betullah..instinct kami kuat sebagai kakak dan adik..
Rupa-rupanya pada malam tu dia nak sms saya..
Patutlah petangnya teringat akan dia..hurm~
Banyak pulak tu reply message dengan dia..at last saya x reply sms dia and continue at FB..
Kes tak nak habis kredit punya pasal..hahaha xD

p/s: peninglah cuaca kat sini makin HOT~ tiket flight x taw lagi~ exam tak lama lagi~ study plak..hmm no comment (-_-'')

No comments:

Post a Comment