Friday, June 25, 2010

Tag?!

Bismillahirrahmanirrahim.

Hohoho..saya telah ditag oleh Fatin Adlina!!! huish~ baru je on ym dapat offline message from Khalisah..
Khalisah menyampaikan pesanan dari Fatin untuk wat tag ini.ngeh3~
Tak pe.tak pe.actually this is my first time being tag by a friend =)
Suka.suka.suka ^_^
Ehem3 kita mulakan dari sekarang!!!!~~


Anda rasa anda hot?
Yes, I am (approved by my roomate =P)

Bila kali terakhir anda makan pizza?
Hmm..last time tetiba salah seorang my housemate bawa balik pizza belanja kami semua pizza =)

Lagu terakhir yang saya dengar?
Never Let You Go by Justin Bieber. Masa lalu lalang kat YouTube tertiba terserempak dengan MV lagu ni. haha ;D

Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Main jeling-jeling dengan nota Physiology dan gaduh-gaduh manja dengan Izati.

Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Nun, nunun, enon(hoh tak suka di panggil dengan gelaran ini), noon (just Syafiq si budak gedik selalu cari gaduh dengan saya dan Fyza si kembar saya..muahaha)

Tag lagi 8 orang.
1. Hidayah Zulkharnain
2. Nor Izzati Manan
3. Aliya Afnan
4. Siti Noraishah Said
5. Dalilah
6. Farhi Amalina
7. Hafiza Azira
8. Nurul Munirah

Siapakah orang no 1 kepada anda?
Cousin yang paling matang dan suka buli saya..huahuahua xD jom main bunga api!!!

Katakan sesuatu mengenai orang no 5.
Kawan baru saya kat Mesir ni. Orangnya sweet~ hehe rindu plak kat dia =( dah lama tak bersua muka dengan dia.

No 3 ada hubungan dengan siapa?
Aliya?hmm setahu saya dia takde relationship dengan sesiapa sekarang ni.tapi yang saya tahu dia nak suruh mak dia yang carikan calon suami untuk dia.hehe.jangan marah aliya.huhu.

Bagaimana pula dengan no 4?
Ucu?hehe.dia takde relationship dengan sesape sekarang ni.tapi sekarang sedang menanti seorang insan yang bernama lelaki macam Adam dalam cerita Adamaya..ngee~

Pesanan buat orang no 6.
Uit Cik Farhi belajar bersungguh-sungguh yep biar dapat excellant result, dah kerja nanti belanja saya wokeih! haha xD Jangan busy2 kenenkan orang dengan mat indon or pak arab.hehe.

Kata2 cinta untuk orang no 2.
Kilmih habibi mush hana dilhadi biha ghir bas lik~ hoh terjemahnya~ i'll never call anyone 'baby' except you (hanya dia seorang sahaja faham kenapa saya bagi kata2 ni kat dia ;P)

Adakah no 7 & 8 mempunyai persamaan?
Hmm..minat cerita Jepun kot yang sama..haha xD

Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men-tag anda.
Orangnya comel !!!
Pendengar yang setia.
Tak cepat putus asa.
Pandai dan bijak.
Prihatin dan sangat caring ^_^

She is my practical mate ;)

Perasaan anda buat tag ni.
Bahagia,gembira + cuak pon ada coz x men jeling2 lagi dengan nota Physiology saya!! (mesti dia merajuk coz saya tak hiraukan dia dari tadi.haha!)

No comments:

Post a Comment