Monday, November 15, 2010

Holiday @_@

suasana di tempat baru..BDO not same as BBU home sweet home

Dengan lafaz bismillah saya mula menaip untuk post kali ni. Pejam celik pejam celik dah sebulan lebih saya berada di bumi Mesir ini. Hari ni saya berkesempatan untuk meluangkan masa dengan blog ni. InsyaAllah Selasa ni AidilAdha akan menjelma. Sambutan Adha akan di sambut oleh saya di sini buat kali kedua. Yang bestnya Adha kat sini, kami semua dapat cuti seminggu..hooreyy!~~
Seminggu tu seharusnya saya manfaatkan sebaik mungkin.haha :D
Exam just around the corner, so I have to start struggling towards my study. Catch up whatever yang tercicir.ngee~

PHYSIOLOGY 20/1/11
ANATOMY 22/1/11
BIOCHEMISTRY 24/1/11
HISTOLOGY 26/1/11

Waa~ dekat tak date exam tu..huhu..walaupun nampak macam jauh,saya tetap rasa dekat! So cuti holiday ni just around Mansurah je lah.haha (around gamaah je ler =.='')
Student activities yang nampak macam ringan but kalo relax sangat x ke berat bila buat kerja last minute.adoi~
I think thats all for today..hmm xde idea banyak la @_@

p/s: Rinduku sudah terubat bila dapat skype dengan orang yang tersayang~

No comments:

Post a Comment